wtorek, 27 stycznia 2015

Hi or hey

Jestem taka excited pisząc to ff
Zbierałam się do niego wiekami, ale dzięki motywacji od nowo poznanej mi osoby (Wiktoria ustawiłam screena na tapetę i może wreszcie uda mi się coś napisać) wreszcie wzięłam się w garść i postanowiłam opublikować moje opowiadanie
Zanim dodam prolog chciałam się rozpisać na takie tematy jak:
1. Jestem okropnym leniem więc rozdziały będą na poczatku pojawiały się nieregularnie.
2. Opowiadanie jest mojego autorstwa i naprawdę nie chciałam od nikogo niczego zgapiać. Jeśli gdzieś zauważycie coś co strasznie przypomina Wam inne ff lub książkę to naprawdę przepraszam, ale czytając tryliardy ff i książek to napisanie czegoś własnymi słowami jest ciężkie gdyż wszystko zostało już użyte (jeśli rozumiecie o czym mówię)
3. Będę ogromnie wdzięczna jeśli będziecie polecać to ff znajomym, bądź udostępniać gdzie się da
4. Każdy komentarz motywuje, a ja naprawdę potrzebuje motywacji
5. Możliwe, że zrobię takie coś, że będą dwa ff bardzo podobne, ale jedno będzie w pierwotnej wersji czyli tej, którą mam w moim zeszycie. Tu będzie wersja nadająca się do czytania. Hah.
6. Rozdziały są długie. Bardzo długie.
7. Nie odpowiadam za niczyją zrytą psychikę po przeczytaniu moich myśli.
8. Mam bloga gdzie również mam zamiar publikować to ff jednak wątpię czy będzie mi się chciało
9. Jestem otwarta na sugestie związane z dalszymi losami bohaterów jednak nie ma zamiaru zmieniać całej historii gdy ktoś stwierdzi iż lepiej by było gdyby główna bohaterka była jednorożcem.
10. Mam zamiar zrobić konkurs jak będzie trochę czytelników
Pizza eats Alpaka or Alpaka eats pizza?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz